Od samého začátku stavíme systém naší práce na jasné a srozumitelné komunikaci s klientem. Důraz klademe na hlubokou lidskost, vnímání potřeb, nenásilnou komunikaci a vysoký standard nabízených služeb, za kterým se skrývá cenné know-how. Díky tomu se nám povedlo za velmi krátkou dobu vybudovat stabilní značku, Jan s Terezou & partneři – finance a reality spolu, která je garancí kvality a jistoty.
Všechny tyto aspekty nás však dostaly do bodu, kdy je poptávka po našich službách větší, než jsme reálně schopni stíhat. Narážíme na naše časové limity. A to je jedním z hlavních důvodů, proč otevíráme novou pracovní pozici pro 1 až 2 obchodníky/obchodnice.
Jak vnímáme finanční poradenství
Finanční poradenství nemá v ČR špatnou pověst pro nic za nic. Model „90. let“ rychlého zbohatnutí na své rodině a známých napáchal obrovské škody. Díky tomu se není čemu divit, že se hodně lidí vyhýbá poradcům jako čert kříži. Model „90. let“ se však stále hojně využívá a finanční poradci (hypoteční poradci/investiční poradci) tak často tráví hodiny u nástroje zvaný telefon, aby přesvědčili potenciální klienty ke schůzce. Tento systém sice funguje, to však neznamená, že je efektivní.
Z toho důvodu využíváme moderních technologií systémů práce. Z funkčních zdrojů získáváme kvalitní kontakty, u kterých je cílem vyřešit primární potřebu člověka, a to zabezpečení „vlastní střechy nad hlavou“. Primárně se tedy zaměřujeme na hypoteční úvěry, na které se nabalují další produkty. Díky tomuto komplexnímu řešení máme dlouhodobé klienty, kteří na své životní cestě využívají našich služeb. Jsme pro ně oporou a průvodci v řešení velkých životních rozhodnutí týkajících se peněz.
Jelikož peníze zasahují do všech životních rovin a díky tomu i do nejniternějšího soukromí, je důležité brát svou profesi naprosto zodpovědně a profesionálně.
Finanční poradenství vnímáme jako své poslání a přesně takového člověka hledáme. Hledáme partnera, který spojí svou vizi s naším oborem.
Hledáme partnera do našeho týmu, který:
- ve své současné práci naráží na omezení (finanční, vztahové, kariérní, vzdělávací) a hledá změnu
- je růstově založený – přemýšlí, v čem může uspět a podle toho koná
- je ve věkové hranici od 19 do 40 let
- má alespoň maturitu
- chce podnikat na své IČ (jsme schopní nabídnout i fixní plat)
- je časově flexibilní
- má zkušenosti s podnikáním nebo prodejem (bereme jako výhodu, ne podmínku)
Našemu novému partnerovi nabízíme:
- Přesný a konkrétní systém začlenění a zaškolení, který vás provede od úplného začátku až po samostatného obchodníka. Využíváme k tomu vzdělávací systém společnosti Broker Consulting a náš vlastní vzdělávací systém, tedy know-how, které získáváme z externích zdrojů.
- Garanci, že omezení naleznete pouze v sobě samotném. Systém máme nastavený tak, abyste nenarazili na limity odshora (od vedení), ale pouze na vlastní.
- Know-how k efektivnímu získávání kvalitních kontaktů. Povedeme vás tak, abyste stejně jako my měli stálé poptávky a doporučení od spokojených klientů, tipařů, realitních makléřů, ze samotného webu a sociálních sítí.
- Nadstandardní finanční ohodnocení, které se odvíjí od vaší motivace.
- Práci v mladém, přátelském a motivujícím kolektivu. Do našeho ředitelství spadá cca 70 obchodníků v lokalitě Opava, Ostrava a okolí. Celá firma Broker Consulting pak čítá cca 1500 obchodníků a manažerů.
- Nástup je možný IHNED
Jediný veledůležitý krok, který TEĎ musíte udělat
Pokud jste dočetli až dokonce, určitě tušíte, že nehledáme jen tak někoho. Hledáme opravdového partnera. Člověka, který je připravený stát se dlouhodobým členem našeho týmu.
Pokud vám intuice říká, že jste to právě vy, kontaktujte nás.
Jak vnímá práci v našem týmu finanční specialistka Markéta Klimečková
„Tak jak to bývá, když začínáte v novém zaměstnání, většinou nevíte, co od toho máte úplně čekat. Jste nervózní, máte strach a zároveň se moc těšíte. U mě ještě navíc převládalo několik dalších pocitů, se kterými jsem se setkala poprvé… Byla jsem poprvé máma a neustále jsem zápasila s myšlenkami, jestli dělám dobře, že už jdu pracovat. Mé dceři bylo totiž teprve 5 měsíců. A zároveň jsem měla takový utišující pocit, že jdu něco zkusit při mateřské a že je to velká výhoda, protože buď se to povede, nebo ne.
Prvně jsem se seznámila s Honzou, který u nás byl pozvaný na finanční schůzku. Vzhledem k tomu, že jsem dělala ve financích 9 let, říkala jsem si, jestli mě vůbec něčím překvapí. Přeci už jenom o financích něco vím (víte, jak je to přísloví „Neuč orla létat“), ale byla jsem velmi mile překvapena – profesionalitou, přístupem, Honza krásně a srozumitelně věci vysvětloval, zapisoval do časové osy – takže jsem si uvědomila, že se mám stále ještě co naučit jako klient i jako konzultant. Když jsem přemýšlela, jestli teda začít pracovat, věděla jsem, že by se mi líbilo pracovat právě s Honzou, který byl také nakloněný mě vše, co umí a zná, naučit.
Poté pokračovala druhá seznamovací akce, nyní už i s manželkou Honzy, s Terkou. Zase zavládla obava – co když si nebudeme rozumět, nechci tohle a tamto řešit na rodičovské. Ale obavy byli hned v první hodině rozpuštěny. Terka je velmi příjemná, ochotná a znalá své oblasti, administrativy, díky niž se stala pro mě velkou oporou. Abych to shrnula, hned jsme si padli všichni 4 (i s mým manželem) do oka. Máme stejné názory o tom, jak se má přistupovat k práci, ke klientům , k péči o klienty,… a to byl jeden z hlavních důvodů, proč jsme se rozhodli spolupracovat.
Když se přešlo od teorie k praxi, která trvá již necelý rok, musím říct, že spolupráce stále pokračuje tak, jak jsme se na začátku domluvili. Což je velmi důležité. Honza mi byl a je neustálou oporou při mém vzdělávání a příprav na schůzky a Terezka, ta je mýma druhýma očima, hlavou, ústy – zajištuje, abych měla vše administrativně v pořádku. Je to velká podpora, díky niž nemusím řešit téměř vůbec administrativu, tvorbu a odesílání smluv.
I když to pro nás není vždycky jednoduché (během půl roku jsme založili rodinu, přešli jsme s manželem oba dva na IČO a já odešla od zaměstnavatele, kde jsem byla 9 let), tak díky Honzovi s Terezkou jsme v relativním klidu, můžeme s nimi vše zkonzultovat (to příjemné i to nepříjemné) a za to jsme jim opravdu vděční.“ Bc. Markéta Klimečková
Náš realitní specialista Dominik Klimeček a jeho pohled na spolupráci s námi
Spolupráce s Honzou začala v únoru 2021, kdy jsem odstartoval svoji kariéru realitního makléře. Práce to pro mě byla úplně nová – získával jsem zkušenosti a potkával své první klienty, kteří se mi začali svěřovat s různými finančními potřebami.
Honzův přístup ke klientům a jeho celkové vedení schůzek se mi moc líbilo. Bylo mi blízké. Musím říct, že Honza mě v mnohem inspiruje a také mě posouvá dal – k profesionálnějšímu přístupu ke klientům a v obchodních dovednostech. Není pro mě jednoduché, díky mé povaze a zkušenostem, respektovat nadřízené, ale musím říct, že s Honzou to funguje skvěle, protože je odborníkem, kterého si vážím. Dominik Klimeček
Naše asistentka Jana Plačková hodnotí svou práci takto
„Práce, která je pro Vás zajištěním příjmu a zároveň Vám dává prostor pro osobní a kariérní růst. Pracovní doba, která je pro Vás příjemně strávený čas, který Vám dodává energii. Nadřízený, který je autoritou, ale také Váš partner, na kterého se můžete spolehnout, že Vám pomůže a nebude Vás soudit. Pro někoho klišé a pro mne splněný sen. Oceňuji hodnoty, kterými se Jan s Terezou řídí. V dnešní době se na lidskost, vnímání potřeb a nenásilnou komunikaci zapomíná. Pro mne jako maminku malého dítěte jsou tyto hodnoty důležité. Jsem nesmírně ráda, že mohu být součástí skvělého týmu.“ Ing. Jana Plačková